torsdag 4 mars 2010

För evigt och för alltid - Elin Örebrand


Sååå underbart, det gör ont i hjärtat av kärlek! kan knappt lyssna på låten, den finns på dopguiden.se, lyssna själv ska du få se!

Foto: Lisa Linck


Ännu en sekund,

Ännu en minut av ett liv med dig,


Har världen börjat om?

Har jag levt ett liv innan du kom?


När du öppnar dina ögon, vill du säga mig någonting?

Du är den allra största gåvan nånsin i mitt liv,

Jag ser dina små händer smeker ömt din kind,

En liten, liten mänska som förändrat allting!


För evigt och för alltid

Du vilar i min famn


Som om tiden stannat till

Och det enda som jag vill

Är att sitta här för evigt

Med dig i min famn

Jag som alltid var på väg

Har nu landat någonstans


Vart du än vill gå

Vem du än vill bli så finns jag här för dig


Allting som jag gör

Allting som jag är är för dig


När du öppnar dina ögon vill du säga mig nånting?

Du, den allra största gåvan nånsin i mitt liv!


För evigt och för alltid

Du vilar i min famn

Som om tiden stannat till

Och det enda som jag vill

Är att sitta här för evigt

med dig i min famn

Jag som alltid var på väg

Har nu landat någonstans..









Inga kommentarer: