fredag 6 februari 2009

Kan det vara min skyddsängel?

Som många av mina nära å kära vet så har jag många historier att berätta om saker jag upplevt i fråga om energier och såkallade "spöken". När vi flyttade upp till vår nya lägenhet så kände jag ganska snart att det var nått här, och några fåtal gånger har jag sätt en äldre kvinna skymta till i vardagsrummet! Detta har jag berättat för en närstående som i veckan varit hos ett medium! hon hade frågat kvinnan hon var till om hon kunde förnimma något om detta och vem isåfall denna kvinna i vår lägenhet kan vara, det har ju befunnit sig en hel del människor här genom tiderna sedan flottartiden så... men svaret blev att kvinnan jag märkt av här hemma är en gammal släckting till mig som bär förkläde hela tiden, nästan så att hon när hon levde glömmmde att ta av sig det när hon skulle gå hemifrån. Min första tanke när jag hörde detta var att det kunde vara min gammelmormor Karin, varför jag tänkte på henne vet jag inte men det bara blev så. Ringde såklart till mammsen och berättade detta, och den första hon tänkte på var samma person. Men det kan också vara så att det är min gammelfarmor som dog för ca ett år sedan och ofta frågade vart jag var och vad jag gjorde, till och med så hon frågade efter mig samma vecka hon gick bort trots att jag inte träffat henne på över 10 år. Hon var ingen släckting som jag hade någon direkt kontakt med, men att hon brydde sig om mig de är ju ganska klart och känns idag väldigt fint att få höra! synd att jag inte visste de medans hon var vid liv. Men iallafall.. spännande de här, de övernaturliga som inte går att bevisa men som ändå för mig känns lite kittlande i magen! kanske någon av dessa damer är en av mina skyddsänglar.. vem vet!

kram och..tack antar jag! =)

Inga kommentarer: