måndag 23 februari 2009

nu börjar jag bli riktigt orolig, kan det vara njurarna som spökar??

Hej!

Som vanligt så är de alltid något med mig och min kropp, får jag aldrig vara helt frisk.. har varit hos läkaren pga små röda prickar som började på höften i onsdags typ, var hos el dr i fredag så jag fick till svar att det berodde på att jag varit förkyld så mycket och haft många virusinfektioner under de senaste 6 månaderna. Jaha tänkte jag åsså var de väl inte mer med det, det försvinner väl, men icke.. idag ser der 1000 gånger värre ut, och det fortsätter att växa, idag har jag eksem över hela överkroppen och börjar få i ansiktet. På jobbet idag visade jag hur jag såg ut, en av personalen sa att det såg precis ut som njureksem som hennes son hade haft, man kan få det när njurarna inte orkar arbeta som de ska om man varit sjuk mycket.. jaha.. å vad gör man åt det då och är det nått fel på mina njurar nu också.. =( hur som haver så ansåg de att jag borde gå till en homopat för att få naturläkemedel som kroppen klarar av att ta hand om bättre än vanlig medicin, speciellt njurarna i fråga. Så de är väl bäst att jag bokar en tid, men borde nog uppsöka läkare igen om det inte ger med sig, men orolig de e vad jag är kan jag säga, ser ju för 17 ut som en prickifalukorv.. gaaa!

Inga kommentarer: